دو سه چهار روزی است بنا به دلایلی قصد داشتم بلاگ رو تخته کنم و عطایش را به لقایش ببخشم و برم پی کار زورمرگی های خودم - خیلی بالا پایین کردم که این کارو بکنم یا نه ؛ مثل میلیون ها میلیون آدم دیگه که اصلا نمیدونن بلاگ چیه و کجاست و فکر میکنن ته اینترنت همین سوشال مدیا است چند تا لایکی که تو اینستا میکنن و 

چندتا عکسی که میذارند و به لطف سانسورچی های محترم ؛ دیدشون از اینترنت به همین اینستاگرام و پیام رسان های داخلی محدود میشه ! 
اما بلاگ هست تا تاثیر بذاره ؛ همونطور که قبلا گذاشته ؛ همونطور که قراره در آینده بذاره ؛ سوالی که قبل از حذف بلاگ از خودم می پرسیدم این بود که چرا بلاگ مینویسم ؟! 
وقتی جوان تر بودم و خجالتی تر ؛ بلاگ مینوشتم برای پیدا کردن دوست ؛ برای جلب نظر کردن ، برای این که نشون بدم چقدر آدم متفاوتی هستم نسبت به اطرافیانم ؛ همونطور که نوجوان های بلاگ نویس این روزها دنبالش هستن؛ آدم اغلب از اتفاقات روزانه اش مینویسه از هر چیزی که دم دستش هست و به فکرش میرسه تا این که کم کم میگذره و دوران نوجوانی سپری میشه، دغدغه های آدم تغییر میکنه دیگه اونقدری دنبال این نیست که دوست جدید پیدا کنه و میخواد سعی کنه دوست هایی رو که داره حفظ کنه ؛ خط فکریش عوض میشه، اتفاقات هرمونی توش می افته و خلاصه زیر و زبر میشه عالم و دنیاش و شروع میکنه از دغدغه های شخصی خودش بنویسه؛ جوری که محوریت بلاگش میشه خودش!
اما همین که این دوره هم سپری بشه آدم دیگه از خود محوری خارج میشه و به جامعه فکر میکنه، به اطرافیانش به بایدها و نباید ها ؛ به فرهنگ و عرف و هر کوفت و زهرمای که آدم ها رو محدود میکنه تا خودشون نباشن، که باعث میشن از زندگی لذت نبرند و به زنده بودن بسنده کنند، اینجاست که سعی میکنند تاثیر گذار باشند؛ اینجاست که سعی میکنند آرمان های مهم تری رو دنبال کنند و دقیقا همینجاست که بلاگ نویسی واقعی نمود پیدا میکنه ؛ یعنی تاثیر گذاری بر افراد و جامعه.
اینجاست که بلاگر به فردیت خودش فکر نمیکنه و براش اهمیتی نداره که چه بلایی قراره سرش بیاد - خیلی از انتقاد های تند و به جون دل و بپذیره و خودش رو اصلاح کنه تا بتونه تاثیر گذار باشه. تاثیری که هم فرهنگ رو اصلاح کنه و هم صدای جامعه ای باشه که شاید تریبونی برای حرف زدن ندارن.

بارها پیش اومده که بخوام ببندم و برم ولی هر دفعه - چیزی باعث شده که بمونم !! 

- شما بلاگ مینویسید چرا که ...
+ جمله بالا رو کاملش کنید لطفا
++ سهم ما از بلاگ ماندن است