۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

رفت هوا....

توی پست قبلی گفتم که قراره یه خبرایی بشه ، خوب شد ! 

ماجرا از این قراره که اول یه خزنده میره یه سری از بلاگ دوستان (که به صورت کاملا اتفاقی انتخاب شدن :|) رو میره می گرده ایندکس میکنه ، بدون این که بیان متوجه بشه و آمار کاذب براشون ثبت بشه ، بعد از اون آخرین پست ها رو استخراج می کنه ، بعد اون طرف یه ربات تلگرامی نوشتم که میاد و این پست ها رو توی تلگرام منتشر میکنه :/ ، البته معلومه که به نام خود دوستان با آدرس خودشون این کار صورت می گیره!

بعد هر کسی که تلگرام داشته باشه ، میتونه بلاگ های مورد نظرش رو توی تلگرام انتخاب کنه و از آخرین پست های اونا مطلع بشه :))

البته هنوز سیستم کامل نشده و تحت تست است ، و باگ هایی داره که باید برطرف بشه ، در حال حاضر عکس ها و فایل های صوتی و تصویری به تلگرام منتقل نمیشه.

بیشتر این پروژه برای تفریح بوده و معلوم نیست واقعا ادامه پیدا کنه یا نه :/

برای تست می توانید به ربات(@OneAshena_bot) پیام بدید. البته ممکنه ربات مشکلاتی داشته باشه که اگر اطلاع بدید متشکر میشم :) 


+ وقتی داشتم بات رو مینوشتم ، یه باگ توی تلگرام پیدا کردم به نحوی که اگر عکس پروفایل یا آیدی ، یا حتی یه مسیج از هر شخصی داشته باشیم ، میتونیم شماره رو بدست بیارم :/ ، التبه در حد تئوری هست ، ولی خیلی محتمل هست که بشه 


+ چرا بلاگ های برتر آپدیت نشده توی بیان ؟! عجب انگار بیان ذوقشو از دست داده.

۹۶/۰۱/۱۹ ۴۱ نظر ۱۳
یک آشنا

چند میکرو پست

1 - در این عید و چند روز دوری از کار خوش گذشته ، شکی نیست ، ولی این روزای اول کار آدم کلافه است ، آدم هی از خودش می پرسه از کجا شروع کنم ، کدوم کار رو اول شروع کنم ، خلاصه همش برای پریدن تو دل حادثه هی این پا و اون پا میکنی ، کلی طول می کشه تا بخوای به وضعیت جدید اونم توی سال 1396 عادت کنی.

آخرش که چی ، باید پرید ، زندگی صبر نمیکنه.




2 - یه جوری با اعتماد به نفس امکانات سایت رو تمدید کردم که انگار با نوستراداموس ملاقات داشتم و یا این که تا حالا وسوسه نشدم همه چی رو نابود کنم :| ؛ البته وقتش که برسه ، هیچی جلوی آدم رو نمی تونه بگیره . خلاصه این که اگه مردیم وبمون حداقل تا 1400 هست :/




3 - قبل از این که بگی "عاشقتم" ، اونقدری بزرگ شو که بفهمی عشق چیه بعد بگو ؛ تستوسترون که اسمش عشق نمیشه. این روزا مردم به جای این که سعی کنن خود واقعیشون باشن ، سعی میکنن خودشون نباشن.


4 - یه خیالاتی در سر دارم ، شاید که خوب بشه ، به زودی صداش در می آد ؛ به بلاگ و بیان و ربات هم مربوطه :)

۹۶/۰۱/۱۵ ۱۱ نظر ۷
یک آشنا

خولیا در 1396


هرچند با 6 روز تاخیر ، ولی سال 1396 و زنده ماندن از حادثه 1395 را به تک تک شما دوستان عزیزم تبریک میگم و براتون بهترین آرزو ها را دارم. تا دو سه روز قبل کلا دار دنیای مجازی رو وداع گفته بودم و خودم بودم و کتاب و تفکرات خولیا ای ام.

چقدر عجیب است وقتی که آدم از دنیای مجازی دل بکند مخصوصا تلگرام لعنتی ، چقدر وقت مفید خواهد داشت ، برای مطالعه ، برای زندگی ، البته 4 روز اول عید را به کلی قید کار را زده بودم و در کنار خانواده کتاب می خواندیم . یک شب مشعوف از سرخوشی ناشی از وقت زیاد و مطالعه به سرم زد که کلا اکانت تلگرام را پاک کنم ، حذف کنم ، نابود کنم ، اما با کمی آینده نگری تصمیم ختم شد به پاک کردن تلگرام از روی گوشی.

بگذریم ، بلاخره کتاب خواندن در حجم زیاد و غلظت بابا تفکراتی را در ذهنم جای داده که باز هیچ جوابی برایشان پیدا نمیکنم ، یکی از این تفکرات در خصوص زیبایی است ، سوالی که این روزها بیشتر و بیشتر درگیرم میکنه مخصوصا با مشاهده چهره افراد ، درست مثل عکس بالا ، 

زیبایی به چه قیمت ؟

به قیمت سرطان ، به قیمت آسیب های روحی ، به قیمت تحمل حرف های بی سر و ته ، به قیمت پذیرفتن این که خود واقعی ما زیبا نیست ، شاید آقایون کمتر با این مساله مواجه بوده باشند ، ولی یک خانم به خوبی منظور حرف ها و کلماتم رو درک میکنه ، چقدر از شنیدن این حرف کلافه و خسته شده اید که پس چی شد ، یک ساعته داری آماده میشی ! ، خوب واقعا آیا این که هستیم نا زیباست ؟ ، پس اگر نیست ، چکار می کنیم ؟ ، زیبا تر می شویم ؟

به جرات میتوانم بگویم بالای 70 درصد ما از خود واقعی ما راضی نیستیم فقط به دلیل القاع هایی که به شما شده ، به دلیل تلقین هایی که خواسته و ناخواسته صورت گرفته است.

سوالی که قصد دارم شما رو به چالش بکشه اینه که فرض کنید بین زیبایی ، جذابیت  و هوش ، شعور رابطه ای عکس وجود داره و حالت 50/50 هم وجود نداره همیشه باید یک کفه سنگین تر باشه ، دوست داشتید که کفه ترازو به کدوم سمت میرفت  حتی اگر شده 51/49 ، شاید برای آقایون خیلی جواب راحت به نظر برسه ولی برای خانم ها همه چیز فرق میکنه.

خود من به هیچ جوابی نرسیدم ، تقریبا مطمئم هستم شما هم به جواب صادقانه ای نخواهید رسید ، عقل یک چیز میگه و تلقینیات چیز دیگه ای ، فقط با خودتون صادق باشید ، زن های جذاب ، به دلیل زیبایی جذاب ترند یا به دلیل هوش سرشار ؟

۹۶/۰۱/۰۶ ۲۰ نظر ۸
یک آشنا