۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

هکری که به دزد بزند !

خوب بگذارید مقداری قضیه رو باز کنیم ؛ در مورد پست قبلی نه ؛ قبل تریش ! فرض کنید عده ای به شکلی که قابل پیگیری نباشد مشغول دزدی از جیت عده ای هستند !

حالا این وسط ما بزنیم و اون عده ای که دارند دزدی میکنند و هک کنیم و بخشی از دزدیشون رو برداریم ؛ از اونجایی که نمی دونیم اینا از کی دزدی کردند نمی تونیم اموال رو به صاحبش برگردونیم ؛ حالا فکر میکنید این پول رو صرف کار خیر کنیم آیا اشکال دارد ؟


+ هکری که به دزد بزند خدا داند چگونه دزدی است :|

۹۸/۰۳/۲۵ ۱۲ نظر ۸
یک آشنا

نقل روزگار ما

گویند ۲۰۰ نفر را سه نفر سرباز لاغر اندام به اسارت گرفته و به صف کرده و می‌بردند.

تعدادی نظاره‌گر بر این جماعت اسیر می‌خندیدند و می‌گفتند:  "ای بیچاره‌ها چگونه است این سه نفر نحیف برشما چنین چیره گشته و این چنین خوار شدید؟"

یکی جهاندیده درمیان آنان فریاد زد 

که ای مردم بر ما نخندید که آن سه نفر با هم هستند و ما دویست نفر تنها ...


#دهخدا / امثال و حکم

۹۸/۰۳/۲۴ ۲ نظر ۹
یک آشنا

Not Safe

رفتم سفر ... برگشتم از سفر 

تمام کارها آن طور بر سرم هوار شد که خدا میداند ؛ اینقدر حجم کارها زیاد است که نمی دانم از کجا شروع کنم ...

ولی همیشه این وسط مسط ها چیزی برای دلخوشی پیدا می شود چیزی که مثل کنه بجسبد به افکارت ! قبلا گفتم که دنیای دیجتال اصلا جای امنی نیست ؛ اصلا امنیت در دیجیتالیسم امروزی معنی نمی دهد ؛ مخصوصا وقتی در جهان دوم به بعد زندگی کنی ؛ این مسخره بازی های که اسمش را امنیت می گذاریم ؛ خنده دار است ! هرچه بیشتر بدانی بیشتر نگران می شوی ؛ 

همش از یه ایده شروع شد و بعد از 3 روز کار تفریحی نتیجه حاصل شد و دسترسی به شبکه هدف اتفاق افتاد ؛ خوب این دسترسی گرفتن خیلی پیچیده نبود در مقابل کارهایی که قبلا انجام داده بودم ولی این بار یه فرق اساسی وجود داره ؛ با کنترل کردن 8 درصد از این شبکه میشه درآمد معادل روزانه نزدیک به 10 دلار داشت ! البته این شبکه یه شبکه خیلی خیلی کوچیکه که شبکه های خیلی بزرگتری هم موجوده تنها برای تست سراغ یه شبکه کوچک رفتم :/

و بعد از 4 روز میشه گفت 35 دلار درامد داشتم ! خوب این درآمد صرف کارهای خیریه خواهد شد ؛ چون هنوز رنگ کلاه رو انتخاب نکردم خخخ! 

+ بله جهان آنطور که فکر میکنید دارای امنیت نیست !

+ وارد فاز دوم شدم ؛ نوشتن ویروسی که توی این شبکه خودش رو تکثیر کنه به وقت ....

۹۸/۰۳/۱۸ ۹ نظر ۶
یک آشنا